środa, 22 września 2010

Lubię...

Zaproszona przez Agnieszkę - Brzydulę odpowiadam:

Co lubię?
- koraliki, tworzenie biżuterii
- góry, szczególnie jesienią
- spływy kajakowe z fajną ekipą
- słuchać różnych mądrości wygłaszanych przez moje córcie
- pyszności gotowane przez mojego męża
- spaaaaać
- książki, szczególnie te mądre, ale lekkie: M.Musierowicz, C.S.Lewis, K. Kingsbury, K. May i inne - ogólnie zaliczam się do moli książkowych
- rodzinne wakacje oraz spotkania z ciekawymi ludźmi
- gdy komuś podoba się to, co tworzę
- niespodzianki i prezenty


To tak na szybko, bo w sumie trudno wymienić wszystko, co lubię, co sprawia mi radość. Myślę, że całe moje życie składa się z małych okruchów szczęścia i pomimo, że z natury jestem zrzędliwą pesymistką, muszę powiedzieć otwarcie, że jestem człowiekiem szczęśliwym. Mam swojego Księcia z Bajki, urocze córeczki, rodzinę i przyjaciół, mogę realizować swoje pasje - czego więcej chcieć od życia?
Ale wciąż uczę się dostrzegać te codzienne drobiazgi, bo łatwo skupiam się na tym, co poszło nie tak, czego mi brakuje... ale walczę z tym :)

Z ciekawością dowiem się też, co lubią Joanka, Ruda i Marisella.
Do zabawy zapraszam również wszystkie osoby, które chciałyby się podzielić. Jeśli chcecie, wrzućcie również linka do Waszego wpisu pod tym postem - chętnie, poczytam, co Was cieszy, a nie zawsze mogę trafić na Wasz blog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz