piątek, 28 stycznia 2011

Wymianka książkowa u Agulki77 - dostałam!

Wczoraj dotarła do mnie bardzo miła przesyłka z zestawem wymiankowym zaproponowanym przez Agulkę77 - książką, zakładką, herbatkami i czekoladą - pyszności dla ciała i dla ducha :) Dziękuję mojej "niespodziewajce" czyli Kasi - herbatki już kosztuję (co widać na zdjęciu :) ), za książkę też zabiorę się dziś lub jutro - zapowiada się równie smakowicie :) Oczywiście zakładeczka też jest urocza i w ogóle UWIELBIAM TAKIE NIESPODZIANKI! :) Kasiu, wielki buziak dla Ciebie :*

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że dotarło, bo wysłanie było zlecone osobie trzeciej :)
    Życzę miłych wrażeń smakowo czytelniczych.
    Do mnie też dziś moja niespodzianka doleciała, więc zaraz zabieram się za czytanie. Przy herbatce, a jak!

    OdpowiedzUsuń