poniedziałek, 3 stycznia 2011

Noworoczne wyniki candy

Nowy Rok czas powitać - wszystkiego dobrego i mnóstwa nowych pomysłów życzę :)

A jako, że nie mam wielkich talentów literackich i rozpisywać się nie będę, przejdę od razu do rzeczy, czyli do wyników candy :) Bezczelnie przyznam, że spodziewałam się trochę większego odzewu, ale Wasze komentarze są tak ciekawe, że wynagrodziły mi braki ilościowe ;)

Przejdźmy więc do nagrody głównej - tym razem sprawdziła się zasada, że ostatni będą pierwszymi, bo wygrała...
 katka

Serdecznie gratuluję i proszę o namiary :)

Bardzo trudno było mi wytypować 3 najciekawsze odpowiedzi, ale ostatecznie padło na:
1. Szara (dzięki za przypomnienie o "Momo" - jakiś czas temu słuchałam fragment w Radio Dzieciom i marzę, aby kiedyś przeczytać książkę :))
2. Nalia (uwielbiam "Małego Księcia" i też uważam go za jedną z najmądrzejszych książek, a Ty bardzo pięknie to opisałaś)
3. Chantel (podałaś jedyny zawód, który ma szansę być dochodowy :))
Oczywiście także proszę o namiary i ew. preferencje kolorystyczne itp. (nie obiecuję, że je uwzględnię, ale mogą mi pomóc :) )

Pozostałym osobom również serdecznie dziękuję za udział w zabawie i bardzo dla mnie cenne komentarze (na pewno pomogą mi w przyszłości w wyborze ciekawej lektury).

Mam nadzieję, że nie będzie to ostatnie candy, bo bardzo lubię tą formę zabawy blogowej. Będę wdzięczna za ew. sugestie, co chciałybyście/chcielibyście w nim znaleźć:
A. książka + zakładka
B. kolczyki
C. bransoletka
D. inna biżuteria
E. całkowita niespodzianka
F. zakładka + zawieszka do komórki
G. inny pomysł

5 komentarzy:

  1. ale fajnie że również zdobyłam nagrodę. Gratuluję wszystkim :)
    jeśli chodzi o kolejne nagrody, to zdecydowanie stawiam na A. książki + zakładka :)
    nigdy zbyt wiele książek w domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się że i mnie wyróżniłaś :)
    Już wysyłam maila z danymi. A co do pytania z posta, to podobnie jak chantel stawiam na ksiązki+zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyń
    Pozdrowienia dla Gospodyni bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OJEJ :) Dziękuję ogromnie za wyróżnienie komentarza... powiem szczerze, że się zupełnie nie spodziewałam ;p

    Jesli chodzi o pomysly na inne candy to oczywiscie ksiazka +zakladka :) To oczywisty wybor dla takiego mola ksiazkowego jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna szansa na przeczytanie "Cudownej podróży Edwarda Tulana". Candy nr 9 u mnie już ruszyło. Zapraszam!:o) krasnalka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń