środa, 26 maja 2010

Urodzinowe Candy!

Jako, że za niedługo będę o rok starsza, żeby osłodzić sobie ten smutny dzień ;), zapraszam na urodzinowe słodkości :D Może nie wszystkich uda mi się poczęstować, ale do przygarnięcia są kolczyki uplecione z perełek Jablonexu na srebrnych biglach:
 Żeby było ciekawiej, "wylosowanka" będzie mogła sobie wybrać kolor - oprócz białego jest do dyspozycji róż, fiolet, brąz i czarny. Biglei mogę również wymienić na posrebrzane klipsy. Więc właściwie to, co na zdjęciu jest tylko punktem wyjścia, a jedyne, co pozostaje stałe, to kształt kolczyków :)

Więc, żeby wszystko uporządkować - zasady:
1. Standardowo - komentarz + info na blogu (dla nieposiadających bloga wystarczy podanie adresu e-mail).
2. Zamknięcie "zapisów" - w dniu moich urodzin czyli 5 czerwca o pólnocy.
3. Losowanie w następnych dniach (jak znajdę wolną chwilę, więc zapewne w poniedziałek, 7 czerwca :)).
4. Wylosowankę proszę o kontakt i podanie preferencji kolorystycznych.

Zapraszam do zabawy :)

24 komentarze:

  1. A pewnie, że się piszę :)
    Pzdr
    Joanka - http://joankaidecoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. samych serdeczności życzę z okazji urodzin.
    piszę się na te piękne kolczyki, w białym kolorze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja również :-)

    http://annaz.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja sie skusze:)Wszystkiego najlepszego z wyprzedzeniem zycze.Urodziny nie sa takie zle;)
    http://tygrysieoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj przez blog do bloga i takie cuda mozna tu obejrzec... a przy okazji zapisac sie na takie slodkosci... pedze czym predzej i tym samym z najlepszego...oby byl jeszcze lepszy od mijajacego, a ze o rok wiecej... to bez znaczenia dla szczescliwego czlowieka....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja się też zapisuję :)
    Agnieszka, co w Chrzanowie mieszka ;)
    http://rudaab.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj, naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. więc i ja śpieszę do Candy:):):)
    serdecznie pozdrawiam i zdrówka życzę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam do zabawy i pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam perły, więc już teraz się zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te kolczyki, zatem ustawiam się w kolejce, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Są piękne i takie w moim stylu.
    Więc nie mogę przejść koło nich obojętnie :)
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuleczko, tak prawie w ostatniej chwili się zapisuję na losowanie, ale kolczyki są takie... dla mnie najbardziej pasujące;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień Dobry

    Kolczyki są tak piękne jakby zdjęte zostały z ucha
    hrabiny może mi się uda je zdobyć w cioci imieniny

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  15. Z okazji urodzin wszystkiego najlepszego! A po takie cudo z przyjemnością się ustawiam w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach żeby te pikne kuleczki pokulały się do mnie:)(marzenie ściętej głowy)Jeszcze zdążyłam:)Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwyciły mnie :) Czarne lub brązowe byłyby też piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladne kolczyki. Chetnie przygarne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne kolczyki staje po nie w kolejeczce a widze dluuga ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    http://sodalit-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa. Bardzo piękne rzeczy robisz. Zakładki super-pierwszy raz widzę :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzutem na taśmę jeszcze i ja się zgłaszam, bo mi się te kolczyki strasznie podobają :)
    Pozdrawiam i ślę najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba udało mi się zdążyć :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. ach..prawie się spóźniłam :) uff. :) Zapisuję się. I wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja się spóźniłam :(, a szkoda, bo kolczyki są urocze :).

    OdpowiedzUsuń