wtorek, 6 kwietnia 2010

Powitanie!

Tadaaaam! W końcu się zmobilizowałam i zebrałam za tworzenie bloga. Nie wiem, na ile regularnie uda mi się go prowadzić, ale w końcu w dzisiejszych czasach, kto nie ma bloga, ten nie istnieje ;) Poza tym złapałam ostatnio bakcyla na candy i zamarzyło mi się nie tylko polować na "słodkości", ale i samej coś zorganizować... więc może już wkrótce coś smakowitego przygotuję :)

A żeby tradycji i kulturze stało się zadość, powinnam się chyba przedstawić :) Mam na imię Magda i chyba za bardzo wzięłam sobie do serca powiedzenie mojego taty, że inteligentny człowiek nigdy się nie nudzi :) Więc zamiast nudzić się, mam 100 pomysłów na minutę i marzę o wynalezieniu "doborozciągacza" :)
Odkąd pamiętam, lubiłam bawić się w "wynalazki" albo pochłaniałam tony książek (zostało mi to do dzisiaj). W szkole podstawowej marzyłam o studiach biologicznych (miałam nawet swój mikroskop i "zeszyt obserwacji biologicznych"), ale przeszło mi gdy zmieniła mi się nauczycielka biologii :) I ostatecznie wylądowałam na informatyce :) Ale oprócz w klepania w klawiaturę (co zresztą bardzo pomaga w chwaleniu się moją "twórczością" ;) ), uwielbiam różne formy "dłubania" - kiedyś były to druty/szydełko/malowanie na szkle, teraz praktycznie bez reszty pochłania mnie biżuteria :)
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na moją stronkę, gdzie chwalę się moimi "dziełami" :)

Ech, chyba jednak do listy moich licznych talentów nie mogę dopisać talentu literackiego ;) Ale i tak miło mi będzie Was tutaj gościć, a wszelkie komentarze (zarówno miłe, jak i "konstruktywne" ;) ), będą jak najmilej widziane :) Zapraszam serdecznie!

3 komentarze:

  1. Powodzenia z blogiem - na pewno bedzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam na bloggerze :-) I tak po cichu, dopiero dzisiaj zauważyłam...
    Jak uda Ci się wymyslić dobonaciągacz, mam nadzieje, że podzielisz się wynalazkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety z powodu braku czasu projekt dobonaciągacza ciągle pozostaje jedynie teorią ;)

    OdpowiedzUsuń